Versiune aplicabilă din data 01.09.2024
1. Aspecte generale
1.1. Site-ul: Website-ul www.mrblister.ro (“Site-ul” /“Magazinul Online”) este un website de comerț electronic destinat promovării și vânzării de produse în special din categoriile produse cosmetice, dermatocosmetice și suplimente alimentare (“Produsele”) de către 369 PHARMA DISTRICT S.R.L. (denumit “Vânzătorul” sau “Societatea”), care acționează în calitate de operator al Site-ului și vânzător al Produselor, în condițiile prevăzute în prezentul document.
1.2. Date privind Vânzătorul: 369 PHARMA DISTRICT S.R.L., cu sediul în Sat Corbeanca, Comuna Corbeanca, Strada Cantonului, Nr. 6B, Parter, Birou 1, Județul Ilfov, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J23/2674/2023, cod unic de înregistrare RO 48048224, capital social subscris și vărsat 200 RON.
Autorizații funcționare: Societatea deține autorizările necesare, potrivit legii, pentru desfășurarea activității aferente Magazinului Online, după cum urmează:
Vânzătorul publică pe Site în secțiunea „CONTACT” datele actualizate unde poate fi contactat de către Clienți/Utilizatori/orice persoană interesată, cu privire la Magazinul Online, precum și programul de lucru în relația cu clienții/utilizatorii. Vânzătorul va asigura preluarea solicitărilor primite conform procedurilor sale și nu garantează că va răspunde la solicitări conform așteptărilor persoanei care se adresează Societății.
Prin completarea formularului de contact de pe Site / transmiterea solicitării prin mijloace electronice, persoana interesată este de acord ca datele de contact furnizate să fie utilizate de Societate pentru preluarea, analiza și furnizarea răspunsului către solicitant (după caz), inclusiv prin mijloace electronice.
1.3. Vârsta minimă: Site-ul este destinat și se adresează persoanelor fizice care au implinit vârsta de 18 ani, indiferent că aceștia sunt doar vizitatori pe Site (respectiv accesează Site-ul fără să efectueze achiziții de pe Site). Prin utilizarea Site-ului, utilizatorul declară că are cel puțin 18 ani.
Utilizatorul/Clientul utilizează Site-ul pe propria răspundere și este singurul în control și responsabil asupra scopului în care accesează Site-ul/achiziționează/utilizează Produsele.
1.4. Termenii și condițiile:
(1) Termenii și condițiile sunt valabile de la data menționată în titlul documentului. Versiunile ulterioare vor indica data de la care se aplică și, în mod corelativ, versiunea ulterioară va atrage încetarea aplicării versiunii anterioare; cu toate acestea, Contractele la Distanță încheiate în perioada de valabilitate a unei versiunii anterioare, vor fi guvernate de respectiva versiune de Termeni și condiții.
(2) Orice Utilizator care respectă Termenii și condițiile poate accesa Site-ul și poate achiziționa Produse de pe Site în conformitate cu prevederile din Termeni și condiții. Astfel, înainte de a utiliza Site-ul, toți Utilizatorii (Clienți și Utilizatori) trebuie să citească atent și în întregime prevederile versiunii Termeni și condiții în vigoare la momentul accesării Site-ului. Totodată, în utilizarea Site-ului, Utilizatorul trebuie să respecte legislația aplicabilă (care completează Termenii și condițiile), ordinea publică și bunele moravuri.
(3) Prin utilizarea Site-ului, inclusiv prin transmiterea Formularului de înregistrare Cont Client conform prezentului document, Utilizatorul declară că a citit în întregime și înțelege, este de acord și consimte asupra tuturor prevederilor din documentul Termeni și condiții (versiunea indicată pe Site ca fiind valabilă la momentul accesării), care stabilește cadrul general al relațiilor contractuale dintre Utilizator și Vânzător. Inclusiv, Utilizatorul declară că a luat cunoștință despre condițiile prelucrării datelor cu caracter personal aferent utilizării Site-ului, conform Politicii privind prelucrarea datelor personale, disponibilă pe site sub denumirea “Politica de confidentialitate”.
(4) Utilizatorul/Clientul care nu este de acord cu Termenii și condițiile nu va putea folosi Site-ul (și nici nu va putea efectua achiziții de pe Site) și este obligat să întrerupă de îndată utilizarea Site-ului.
(5) Termenii și condițiile și orice contract la distanță care se derulează în baza acestora produc drepturi și obligații exclusiv între Utilizator/Client și Vânzător; totodată, Utilizatorul/Clientul nu este îndreptățit ca, în baza Termenilor și condițiilor, să se prezinte/acționeze drept împuternicit/agent/reprezentant sau intermediar al Vânzătorului sau să angajeze în alt mod răspunderea/obligații pentru Vânzător.
(6) Vânzătorul are dreptul de a modifica unilateral Termenii și condițiile la orice moment, conform propriei decizii; modificările și data de la care devin aplicabile vor fi anunțate pe Site și/sau prin e-mail, inclusiv prin publicarea noii versiuni a Termenilor și condițiilor aplicabile urmare a modificărilor operate. Utilizatorii care nu sunt de acord cu modificările/noua versiune Termeni și condiții trebuie să întrerupă de îndată utilizarea în orice fel a Site-ului (fără a afecta obligațiile contractuale în vigoare, ex. comenzi plasate și confirmate, contracte la distanță aflate în executare). Continuarea utilizării Site-ului de către Utilizator după operarea modificărilor/actualizarea Termenilor și condițiilor reprezintă acceptarea respectivelor modificări.
1.5. Politica privind prelucrarea datelor personale: Societatea colectează și prelucrează date cu caracter personal în cadrul / aferent Site-ului/Magazinului Online conform Politicii privind prelucrarea datelor personale, disponibilă pe site sub denumirea “Politica de confidentialitate”.
1.6. Newslettere (comunicări comerciale solicitate): Utilizatorii Site-ului care doresc să primească comunicări comerciale privind produsele și serviciile Societății își pot manifesta interesul pentru primirea de comunicări comerciale prin abonarea la Newsletter, direct pe Site, prin introducerea adresei de e-mail unde doresc să primească comunicările comerciale de la Societate. Detalii privind prelucrarea datelor aferent abonării/dezabonării sunt indicate în Politica privind prelucrarea datelor personale. Utilizatorii înțeleg că Societatea este singura care decide transmiterea de Newslettere și conținutul acestora; abonarea la newsletter nu dă naștere la obligația Societății de a transmite un anumit număr de comunicări comerciale sau cu o anumită frecvență. Societatea poate decide la orice moment stoparea transmiterii de comunicări comerciale, chiar dacă Utilizatorul s-a abonat pentru primirea newsletterului.
2. Utilizatorii/Clienții
(1) Pentru plasarea de comenzi de achiziție de Produse de pe Site, Utilizatorul trebuie să dețină un Cont de Client pe Site care să fie activ la data transmiterii unei Comenzi (respectiv să nu fie suspendat sau dezactivat, indiferent de motivul suspendarii sau dezactivării).
(2) Crearea Contului de Client se realizează conform secțiunii 5 din Termeni și condiții.
(3) Numai Clienții care sunt consumatori potrivit cadrului legal din România privind protecția consumatorilor beneficiază de drepturile pe care legislația specifică le prevede în beneficiul consumatorilor; mai precis, consumatorul este definit drept persoana care actionează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale (ex. un Client care solicită emiterea facturii pe numele unei companii/societăți/PFA nu beneficiază de dreptul legal de retragere din contractul la distanță, etc.).
3. Achizițiile de produse de pe site; Contractele la distanță
3.1. Informarea prealabilă a Clienților:
(1) Clienții pot efectua achiziții de Produse din Magazinul Online plasând Comenzi care sunt finalizate potrivit Termenilor și Condițiilor și Politicii de prelucrare a datelor personale în vigoare la momentul la care contractul la distanță aferent se consideră încheiat, conform prezentului document.
(2) Clientul înțelege că Vânzătorul își îndeplinește obligația de informare prealabilă a consumatorilor cu privire la vânzarea Produselor/orice Contract la Distanță prin documentul Termeni și condiții și prin Comandă (inclusiv detaliile aferente Comenzii, astfel cum sunt accesibile prin Contul de Client și/sau în Magazinul Online). Vânzătorul solicită Clientului să citească Termenii și condițiile și Politica privind prelucrarea datelor în vigoare, înainte de transmiterea oricărei Comenzi în Magazinul Online.
3.2. Contractul la Distanță:
(1) Aferent și cu privire la fiecare Comandă, se consideră încheiat între Client și Vânzător un Contract la Distanță privind vânzarea-cumpărarea Produselor din Comandă, format din: (i) versiunea Termeni și condiții asupra căreia Clientul își dă acordul prin acțiunea de bifare (disponibilă pe Site și purtând data care indică că este versiunea în vigoare) aferent respectivei Comenzi, (ii) Comanda Clientului în forma aferentă stării "Comandă confirmată”, (iii) Detaliile de Produs pentru Produsele din Comandă, (iv) alte documente/informații furnizate de Vânzător odată cu Produsele/privind Comanda respectivă, inclusiv prin Contul de Client, de ex. detalii de plată.
(2) Contractul la Distanță cu privire la fiecare Comandă se consideră încheiat la momentul la care Clientul primește de la Magazinul Online confirmarea privind executarea comenzii.
(3) Produsele: prin Magazinul Online sunt comercializate produse din categoriile produse cosmetice si dermatocosmetice, suplimente alimentare, alte produse. Site-ul nu este o farmacie și Produsele nu sunt medicamente. Societatea nu este producătorul Produselor.
4. Aria de livrare
(1) Societatea își asumă obligațiile specifice de vânzător potrivit prezentului document doar cu privire la contractele de vânzare Produse/executarea de Comenzi Produse pentru care este indicată, conform Termenilor și condițiilor, drept Adresă de Livrare, o adresă de pe teritoriul României aflată în aria de livrare indicată de Societate pe Site.
(2) Vânzătorul nu își asumă obligația de a executa contracte de vânzare/comenzi la Adrese de Livrare din afara ariei de livrare indicate pe Site. Pentru livrările realizate de Vânzător prin intermediul terților autorizați (ex. firme de curierat), aria de livrare poate fi indicată pe Site printr-un link de referință la site-ul terțului.
(3) Clienții acceptă faptul că modificarea Ariei de Livrare poate interveni oricând pe durata Termenilor și condițiilor, inclusiv prin modificarea/actualizarea adreselor/ariilor afișate la link-urile firmelor de curierat, aflate în controlul exclusiv al firmelor de curierat.
5. Contul de Client în Magazinul Online
5.1. Înregistrarea Contului de Client:
(1) Magazinul Online este destinat să adreseze o comunitate de utilizatori uniți de interese și preferințe comune la efectuarea de cumpărături din categoriile cosmeticelor, dermatocosmeticelor şi a suplimentelor alimentare. Astfel încât, pentru a efectua achiziții de Produse din Magazinul Online, Utilizatorul Site-ului trebuie să îndeplinească condițiile pentru a deveni Client, să înregistreze un Cont de Client pe Site și să se logheze în Contul de Client cu credențialele sale.
(2) Un Cont de Client poate avea drept titular doar o singură persoană. În cazul în care Societatea constată utilizarea în mod neaturizat a unui Cont de Client (ex. titularul îndreptățit pierde controlul asupra Contului de Client și demonstrează că este titularul acestuia), poate suspenda accesul la Contul de Client respectiv până la soluționare, fără a datora despăgubiri/penalități pentru inaccesarea Contului de Client/orice consecințe asociate.
(3) Utilizatorul Site-ului care îndeplinește cerințele din Termeni și condiții pentru a deveni Client completează Formularul de înregistrare – un formular în format electronic prin care sunt furnizate elementele obligatorii pentru generarea unui Cont de Client.
(4) Anterior transmiterii Formularului de înregistrare, Utilizatorul trebuie să citească versiunea Termeni și condiții în vigoare și să indice, prin aplicarea (în mod electronic) a bifei, că are 18 ani și acceptă Termenii și condițiile în integralitate. La acest moment Utilizatorul este, totodată, informat asupra modului in care Societatea (operator de date personale) prelucrează datele personale aferent Magazinului Online, prin Politica de prelucrare a datelor personale, disponibilă pe site sub denumirea “Politica de confidentialitate”. Utilizatorul indică luarea la cunoștință prin bifarea căsuței aferente.
(5) Societatea va comunica prin e-mail la adresa furnizată de Utilizator primirea Formularului de înregistrare și, după caz, pașii necesari pentru finalizarea procesului de creare Cont de Client; dacă este indicat că Utilizatorul trebuie să acceseze un anumit link pentru finalizare, Contul de Client este înregistrat după acțiunea Utilizatorului.
(6) De la primirea confirmării înregistrării Contului de Client, Contul de Client este activ si Clientul logat in contul său va putea plasa Comenzi conform Termenilor și condițiilor.
(7) Societatea nu este răspunzatoare dacă un Cont de Client nu se poate înregistra pentru motive în afara controlului Societății (ex. Utilizatorul nu finalizează procesul de înregistrare Cont de Client, Utilizatorul nu furnizează datele obligatorii).
5.2. Utilizarea Contului de Client
(1) Credențialele de accesare (logare) în Contul de Client (user și parola de acces) sunt confidențiale; Clientul trebuie să asigure secretul/confidențialiatea acestora și să nu le furnizeze/dezvăluie niciunei alte persoane/platforme. Clientul este singur raspunzător pentru păstrarea confidențialității datelor de accesare/logare. Societatea nu răspunde pentru niciun prejudiciu suferit/pretins de Client/oricare terț prin accesarea/utilizarea de către orice terț a Contului de Client, dacă accesul nu se datorează exclusiv culpei Societății.
(2) Societatea nu este răspunzătoare pentru consecințele pierderii de către Client a controlului asupra adresei de email, sau pentru pierderea accesului Clientului la Contul de Client. Clientul va fi singurul responsabil pentru acțiunile și conduita sa sau a oricărei alte persoane căreia Clientul îi divulgă credențialele, atunci când utilizează Site-ul/Contul de Client /plasează Comenzi pe Magazinul Online. Clientul se obligă să notifice fără întârziere Societatea despre orice situație de care ia cunoștință privind utilizarea neautorizată a Contului de Client. Societatea va depune diligențe rezonabile disponibile potrivit procedurilor sale și legii pentru a reacționa, dar nu poate să își asume responsabilitatea pentru astfel de actiuni/daunele produse, inclusiv pentru consecințele informării întârziate de către Client.
(3) Utilizatorul are posibilitatea de a identifica si corecta erorile survenite cu ocazia introducerii datelor pentru înregistrarea Contului de Client, precum și pe durata cât Contul de Client este activ. Din motive de securitate, Societatea nu va efectua din proprie inițiativă modificări ale datelor introduse de Client in Contul de Client, dar va putea oferi asistență tehnică Clientului în acest sens.
6. Efectuarea de Comenzi în Magazinul Online
6.1. Pregătirea Coșului de Achiziții și transmiterea Comenzii: Clientul logat în Contul său de Client poate plasa Comenzi de Produse în Magazinul Online, urmând ca pentru fiecare Comandă etapele descrise în procesul de comandă, respectiv:
(a) etapa 1 – Utilizatorul/Clientul analizează Produsul conform Detaliilor de Produs și a tuturor detaliilor si informatiilor despre Produs astfel cum sunt prezentate în Magazinul Online;
(b) etapa 2 – Utilizatorul/Clientul apasă butonul “Adaugă în Coș” ori de câte ori identifică Produse pe care dorește să le comande aferent respectivei Comenzi.
(c) etapa 3 - Clientul alege/indică Adresa de Livrare – aceasta nu poate fi decât o adresă de livrare din Aria de Livrare, respectiv o adresă de livrare de pe teritoriul Romaniei, în caz contrar Vânzătorul nefiind obligat să execute livrarea;
(d) etapa 4 – Clientul alege modalitatea de plată a prețului Comenzii;
(e) etapa 5 – Clientul verifică Coșul de Achiziții și toate informațiile indicate și, dacă dorește să transmită Comanda, apasă butonul “Trimite Comanda”;
(f) etapa 6 – Clientul efectuează formalitățile pentru plata online, în situația în care a optat pentru această metodă de plată, prin intermediul serviciilor procesatorului de plăți online; termenii aplicabili serviciilor furnizate de procesatorul de plăți online sunt cei furnizați de acesta din urmă (ex. în fereastra de colectare a datelor Clientului pentru procesarea plății);
(g) etapa 7 – Clientul este direcționat pe pagina furnizorului de servicii de creditare, în situația în care a optat pentru contractarea serviciilor de creditare;
(h) etapa 8 – Clientul este informat prin intermediului adresei de email asupra înregistrării Comenzii sale de către Societate
(i) etapa 9 – Clientul este informat prin intermediul adresei sale de email asupra statusului/etapelor prin care trece ulterior Comanda sa.
6.2. Alte elemente privind Comanda
(i) Clientul poate reveni oricând până la transmiterea Comenzii, în etapele anterioare din procesul de comandă, pentru a efectua modificări asupra Comenzii (ex. eliminare / adăugare Produse);
(ii) În cazul în care, pentru orice motiv, Comanda nu este transmisă către sistemul Societății (ex. Clientul a selectat plata online, dar aceasta nu se finalizează din lipsă de fonduri suficiente pentru plată), Clientul este informat prin email/procesul de comandă din formularul de Comandă cu privire la stoparea procesului de comandă și Comanda nu se consideră finalizată; Coșul de Achiziție alcătuit de Client pentru care Comanda nu este plasată în termen de 30 (treizeci) zile va deveni indisponibil (vor fi șterse din Coșul de Achiziție toate Produsele/datele), fără avertizarea/notificarea prealabilă a Clientului;
(iii) În funcție de modalitatea de plată, parcursul unei Comenzi este după cum urmează:
(iv) De la transmiterea Comenzii (prin apăsarea butonului Trimite Comanda) Clientul nu mai poate modifica unilateral (din Contul de Client) Comanda astfel plasată;
(v) Comanda va fi considerată acceptată de către Societate la data la care Clientul primește prin intermediul adresei de e-mail informarea Comandă confirmată;
(vi) Societatea își rezervă dreptul a limita cantitatea maximă de produse de același fel care pot fi incluse într-o Comandă;
(vii) Clientul are obligația de a verifica corectitudinea informațiilor furnizate prin Comandă (ex. cu privire la Adresa de Livrare), anterior validării si plasării Comenzii; Clientul va fi singurul răspunzător pentru orice erori intervenite din culpa (inclusiv neglijența/neatenția) sa în procesul de comandă.
(viii) În cazul în care Clientul modifică date din Contul de Client pe durata executării unei/unor Comenzi, toate contractele la distanță/comenzile în derulare existente la acel moment își păstrează datele definite/acceptate de catre Client înainte de momentul modificării.
(ix) Pentru claritate, Clientul/Utilizatorul nu poate efectua comenzi telefonice sau altfel decât prin intermediul Contului de Client.
6.3. Contractul la Distanță
(1) Contractul la Distanță cu privire la o Comandă se consideră încheiat între Client și Societate la momentul confirmării Comenzii de către Societate; Comanda poate fi modificată doar prin acordul părților, caz în care Societatea va livra și Contractul la Distanță se va considera încheiat doar cu privire la Produsele și la Prețul din Comanda indicată în statusul „Comanda modificată confirmată”, consemnat în scris în corespondența dintre Societate și Client sau în Contul de Client.
(2) Condițiile, detaliile, funcționalitățile, limitele, prevederile specifice privind/pentru plasarea Comenzilor online pot fi prevăzute pe Site/Contul de Client si Clientul trebuie să le aibă în vedere și să le respecte; termenii indicați în Contul de Client vor prevala, în caz de contradicție cu cei de pe Site/prezentul document.
(3) Prin plasarea/transmiterea Comenzii, Clientul confirmă ca a citit și a analizat Termenii și condițiile, conținutul Comenzii (inclusiv Prețul, descrierea caracteristicilor și specificațiilor calitative și nutritive ale Produselor, restricțiile privind utilizarea acestora (ex. vârsta recomandată), proprietățile Produselor, etc. astfel cum au fost furnizate pe Site/Contul Clientului, restul detaliilor aferente Comenzii primite de la Societate (ex. modalitate de plată și alte detalii asociate) si acceptă integral toți acești termeni, fără ca aceasta să însemne că acesta renunță la drepturile specifice de care dispune potrivit legislației privind protecția consumatorilor privind dreptul de retragere, dreptul la garanție (după caz), cu precizările din Termeni și condiții.
(4) În anumite cazuri, din motive obiective, unele Produse pot deveni indisponibile sau pot interveni alte modificări între momentul transmiterii Comenzii și data email-ului de confirmare a înregistrării Comenzii, sau până la livrare. În astfel de situații, Societatea va informa Clientul și va oferi acestuia posibillitatea de a decide dacă este de acord cu închierea Contractului la Distanță doar pentru Produsele disponibile sau, dacă Contractul la Distanță este deja încheiat, Societatea va putea să denunțe unilateral parțial (in privinta Produselor indisponibile) Contractul la Distanță și va returna (debloca) sau, după caz, nu va percepe contravaloarea Produselor eliminate din Comandă. Confirmarea înregistrării Comenzii nu garantează că Societatea va livra întotdeauna toate Produsele din Comanda transmisă de Client.
(5) Dacă Clientul nu respectă restricțiile comunicate de Societate privind Comanda online/Contractul la Distanță (prag minim/limită kg, limită volum, etc.), Societatea nu va fi obligată să execute Contractul la Distanță/Comanda și nu va datora daune/prejudicii pentru neexecutarea Comenzii.
(6) Înainte de plasarea Comenzii, Clientul este informat în formularul de Comandă asupra eventualelor costuri suplimentare pe care Clientul trebuie să le achite aferent Comenzii, respectiv:
Aceste sume se vor evidenția în Comandă și vor alcătui, alături de Prețurile Produselor, valoarea totală a Comenzii care este datorată de către Client către Societate aferent Comenzii respective.
6.4. Alte costuri și taxe
(1) Societatea nu va percepe de la Client costuri poștale sau alte costuri care nu sunt indicate Clientului în formularul de Comandă înainte de plasarea/transmiterea Comenzii. Clientul nu trebuie să achite către curier alte sume (în cazul în care la data preluării Comenzii Clientul a efectuat deja plată) sau alte sume decât cele evidențiate pe documentele de plată pentru plata cu numerar.
(2) Sumele datorate de Client pentru situații speciale (ex. refuzul preluării Comenzii de la curier) se vor indica de către Societate prin documentația aferentă (ex. costul tur-retur va fi determinat prin raportare la costul/taxa de transport și livrare având în vedere atât turul, cât și returul).
(3) Prevederile de mai sus nu aduc atingere dreptului Societății de a se prevala de alte prevederi din Termeni și condiții aplicabile în cazul în care Clientul nu asigură preluarea Comenzii de la curier.
(4) În cazul unor plăți online, Clientul poate fi obligat să suporte unele comisioane de schimb valutar/ transfer pe care le impune banca emitentă a cardului/ instrumentului de plată online pe care Clientul alege sa îl folosească pentru plată. Societatea nu va fi responsabilă pentru astfel de costuri, inclusiv pentru costuri suplimentare suportate de Client, de ex. comisioane de conversie valutară aplicate de catre banca/institutia emitenta a cardului/instrumentului de plata, in cazul in care moneda de emitere a acestuia diferă de Leu. Responsabilitatea pentru alegerea cardului/instrumentului de plată și pentru plata comisionalelor o poartă numai Clientul.
(5) Societatea își rezervă dreptul de a cesiona creanțele născute din orice Contract la Distanță, inclusiv către societăți de recuperare debite.
7. Perioada de valabilitate a ofertei Vânzătorului privind vânzarea Produselor
(1) Produsele sunt comercializate în limita stocului Vânzătorului.
(2) Vânzătorul depune toate eforturile disponibile pentru a asigura actualizarea informațiilor de pe Site privind stocurile disponibile pentru Produse. Pot exista întârzieri în actualizarea informațiilor pe Site / neconcordanțe între stocurile fizice și informațiile afișate, și Vânzătorul va depune diligențe pentru tratarea lor.
(3) Vânzătorul poate modifica Prețurile practicate pentru Produsele disponibile în Magazinul Online prin actualizarea datelor direct in Magazinul Online, fără notificarea prealabilă sau specială a Clienților. Vânzătorul va menține o ofertă promoțională pe durata anunțată în termenii ofertei, sub condiția ca respectivele Produse să mai fie disponibile în stocul Vânzătorului.
(4) Prețurile la care Clientul achiziționează Produsele dintr-o Comandă sunt cele afișate la momentul plasării Comenzii, în limita stocului disponibil de Produse la respectivul preț. În cazul în care pe Magazinul Online este indicat un stoc de produse, aceasta este o indicație informativă și orientativă și Societatea nu își asumă obligația de a actualiza încontinuu informația privind stocul produselor. Confirmarea finală privind disponibilitatea unui Produs este dată de Societate prin mesajul prin care confirmă Clientului că Comanda a fost preluată de către Societate.
(5) Prețurile la care Clientul achiziționează Produsele dintr-o Comandă aferente unor campanii promoționale/oferte speciale sunt cele afișate la momentul plasării Comenzii, în limita stocului disponibil al Vânzătorului și al perioadei promoționale, dacă aceasta este definită și indicată.
(6) Prețurile Produselor dintr-o Comandă confirmată/Comanda modificată confirmată nu se poate modifica ulterior decât cu acordul Societății și al Clientului.
8. Modificarea și anularea Comenzii
(1) Clientul are posibilitatea să modifice cantitățile și tipul Produselor din Coșul de Achiziție, să șteargă Produse din Coșul de Achiziție sau să adauge alte Produse, oricând până la plasarea Comenzii.
(2) Comanda care primește statusul „Comandă confirmată”/”Comanda modificată confirmată” nu mai poate fi modificată unilateral/anulată. După acest moment, modificările/anularea Comenzii pot/poate interveni doar până ce Comanda este preluată de către curier pentru livrare și doar prin acordul dintre Societate și Client, dacă nu se prevede altfel în Termeni și condiții. Clientul nu poate agrea cu reprezentantul curierului asupra anulării unei Comenzi.
(3) Dacă se produce anularea Comenzii în cazurile prevăzute în Termeni și condiții, Produsele nu mai sunt livrate/predate Clientului și, dacă plata a fost deja recepționată de către Societate, aceasta asigură returnarea către Client a sumei aferente (cu excepția eventualelor rețineri operate conform Termenilor și condițiilor). Suma va fi returnată în contul bancar din care Clientul a făcut plata, sau alt cont bancar furnizat de Client în acest sens, sau conform înțelegerii părților (ex. în cazul în care plata s-a realizat prin terț furnizor de creditare).
(4) În orice caz în care are loc anularea Comenzii, Societatea va procesa anularea și va comunica anularea către Client (ex. prin email/în Contul de Client). Clientul este rugat să contacteze Societatea dacă nu primeste de la Societate mesajul privind anularea Comenzii.
(5) Suplimentar altor situații menționate în alte articole din acești Termeni și condiții când Societate nu mai execută obligațiile privind Contractul la Distanță/Comanda, următoarele sunt situații excepționale în care Societatea poate denunța unilateral (integral sau parțial – cu privire la o parte dintre Produse) Contractul la Distanță cu privire la o Comandă (sau anula Comanda), caz în care Societatea nu va mai executa Comanda respectivă (nu va livra Produsele/unele Produse), iar Clientul nu va mai datora prețul acestora (sau va datora un preț mai mic în cazul unei denunțări parțiale), respectiv:
(a) dacă, din diverse motive, Clientul refuză Comanda în momentul livrării / nu preia Comanda de la curier;
(b) dacă datele cardului bancar al Clientului nu sunt acceptate de catre banca emitentă a cardului, sau daca tranzacția aferentă Comenzii este invalidată de catre procesatorul de plăți (la plata online);
(c) dacă, atunci când Clientul este informat că nu sunt disponibile toate Produsele din Comandă, acesta nu dorește livrarea parțială a Produselor;
(d) datele furnizate de catre Client pentru Comandă / Contul de Client sunt incomplete sau incorecte și nu se poate finaliza livrarea sau nu se poate contacta Clientul;
(e) activitatea Clientului pe Site/Magazinul Online poate sau chiar produce daune de orice natură/prejudicia Societății și/sau partenerilor acesteia și/sau altor utilizatori ai Magazinului Online;
(f) în cazuri excepționale (ex. sisteme informatice nefunctionale, accidente, calamitate naturala, incendiu, epidemie, eveniment extern imprevizibil etc.), Societatea se poate afla in imposibilitate obiectiva de a livra Clientului Comanda în termenul indicat în Comandă / Termeni și condiții; dacă trec mai mult de 3 (trei) zile de la termenul maxim pentru livrare, și părțile nu convin de comun acord asupra unui alt interval de timp de livrare, atunci Societatea va fi nevoită să denunțe unilateral Contractul la Distanță aferent Comenzii respective.
(6) În oricare dintre cazurile de mai sus, Societatea va informa Clientul printr-un e-mail de informare privind anularea Comenzii și aceasta va reprezenta comunicarea dată de Societate privind denunțarea Contractului la Distanță privind Comanda respectivă.
(7) Clientul înțelege că Societatea nu va datora penalități, taxe sau alte despăgubiri pentru denunțarea unilaterală a Comenzii / Contractului la Distanță.
(8) După denunțare (anularea Comenzii) conform celor de mai sus, Societatea va restitui Clientului sumele de bani achitate conform prevederilor din sub-secțiunea “Rambursarea de sume” de mai jos.
(9) Pentru orice detalii disponibile privind plasarea, modificarea, denuntarea Contractului la Distanta privind o Comanda (anularea Comenzii) si/sau restituirea de sume achitate de Client, acesta poate contacta direct Societatea, la datele de contact indicate în Termeni și condiții.
9. Valoarea de Plată
(1) Prețul de vânzare al Produselor este cel în vigoare la momentul plasării Comenzii (momentul la care Clientul transmite electronic formularul de Comandă prin apăsarea butonului “Trimite Comanda”), este exprimat în lei (RON) și trebuie să fie achitate în lei. Prețurile sunt indicate cu TVA.
(2) Cotele de TVA aplicabile sunt cele valabile la momentul plasării Comenzii, în funcție de categoria/tipul Produsului.
(3) În cazul unor promoții de preț, prețurile vor fi exprimate conform legii; de ex. prețurile barate semnifică prețul (cu TVA inclus) de referință pentru calculul prețului promoțional. În aceste situații, Clientul va datora prețul promoțional afișat în Magazinul Online ca valabil pentru perioada promoției.
(4) Pentru achizițiile efectuate de Clienti din Magazinul Online, Societatea accepta modalitățile de plată indicate în pagina de finalizare a comenzii la momentul plasării Comenzii, respectiv toate sau o parte din următoarele:
(i) plata online cu cardul bancar - pentru finalizarea și validarea plății, Clientul va fi directionat catre o pagina securizată de procesare a plăților;
(ii) plata prin numerar/ramburs, la livrare, valabilă pentru comenzi de maxim 400 Ron;
(iii) plata prin servicii de plăți prin servicii creditare furnizate de o societatea terță.
(5) Pentru plățile prin intermediul serviciilor terților (plată online cu card bancar, plată prin servicii de plăți prin servicii creditare furnizate de societatea terță), Clientul este rugat să citească cu atenție și să analizeze, înainte de a iniția și a valida orice plată/relație contractuală cu terțul furnizor, termenii și condițiile privind serviciile terților/ elementele specifice privind plata către Societate furnizate de terț și să utilizeze aceste servicii doar dacă este de acord cu respectivii termeni. Societatea nu are niciun control sau responabilitate cu privire la termenii și condițiile furnizorului terțului (furnizorul de plăți online, etc) care asigură plata pentru Client.
10. Plata Valorii Comenzii
(1) Plata Valorii datorate de Client pentru Comandă se consideră efectuată către Societate după cum urmează:
(i) plata online cu card bancar– data la care procesatorul de plăți va debita contul curent al Clientului aferent cardului bancar cu suma integrală a prețului datorat Societății pentru Comandă;
(ii) plata de către furnizorul de servicii creditare furnizate de o societatea terță - data creditării contului bancar al Societății indicat pentru efectuarea plăților;
(iii) plata prin numerar - data la care Clientul predă curierului suma în numerar în cuantum egal cu valoarea de plată pentru Comandă conform documentelor justificative furnizate de Societate;
(2) Indiferent de persoana care efectuează plata către Societate pentru achizițiile Clientului prin Contracte la Distanță, Clientul rămâne deplin răspunzător față de Societate pentru executarea Contractelor la Distanță.
11. Livrarea și preluarea Produselor
(1) Produsele vor fi livrate exclusiv la Adresă de Livrare din Aria de Livrare. Singura metodă de livrare a Produselor comandate este livrarea la Adresa de Livrare din Aria de Livrare.
(2) In situații exceptionale în afara controlului său (ex. vreme severă, inundatii), Societatea va putea anunța întârzierea livrării, cauzele nefiindu-i imputabile. In cazul in care si dupa expirarea termenului extins indicat Clientului, Produsul (Produsele) nu poate (nu pot) fi livrat (livrate), Societatea se obliga sa informeze Clientul despre aceasta imposiblitate si despre anularea Comenzii, cu rambursarea sumelor achitate deja de Client, dacă este cazul, conform prevederilor privind rambursarea de sume.
(3) Recepția partială a unei Comenzi nu este disponibilă, Produsele fiind ambalate securizat. Clientul poate anula Comanda in conditiile mentionate in Termeni și condiții.
(4) Produsele vor fi livrate în ambalaj adecvat pentru livrare prin transport rutier, în condiții de securitate având în vedere natura produselor, cantitatea maxim admisă, mijloacele de transport utilizate;
(5) Livrarea se va realiza prin intermediul serviciilor de curierat furnizate de curierii contractați de Societate; livrarea se va realiza la Adresa de Livrare indicată în Comandă (doar pe teritoriul României); este responsabilitatea Clientului să verifice corespondența Adresei de Livrare cu locațiile unde se poate asigura livrarea conform informațiilor din Termeni și condiții și de pe Site. Prin plasarea Comenzii, Clientul asumă livrarea în aceste condiții specifice comunicate;
(6) Livrarea se consideră finalizată (obligația Societății se consideră executată) la data la care Societatea predă posesia fizică a Comenzii către Client (prin livrarea de către curier în posesia Clientului);
(7) Este responsabilitatea Clientului să solicite și să păstreze documentul atestând efectuarea livrării și/sau efectuarea plății (ex. bonul fiscal);
(8) Societatea declară că depune toate eforturile pentru ca termenul de livrare a oricărei Comenzi să fie de maxim 1-3 zile lucrătoare de la data la care Clientul primește la adresa de email confirmarea Comenzii (data la care Contractul la Distanță se consideră încheiat); cu toate acestea, data maximă până la care Societatea se angajează să livreze Produsele aferente unei Comenzi este de cel mult 30 de zile de la data la care Contractul la Distanță aferent Comenzii respective se consideră încheiat conform prevederilor de mai sus;
(9) Comenzile care primesc statusul de Comandă înregistrată după ora 14:00 a unei zile lucrătoare vor fi preluate în următoarea zi lucrătoare; Comenzile înregistrate în zilele de Vineri după ora 14:00, precum și cele înregistrate Sâmbăta și Duminica, vor fi expediate în cursul săptămânii următoare;
(10) Pentru evitarea oricărui dubiu, mesajul/ comunicarea dat(ă) de Client către Societate, în sensul că este esențial ca livrarea să se realizeze într-un anumit termen maxim, nu va fi obligatoriu(ie) pentru Societate decât dacă Societatea a agreat în scris în mod specific cu Clientul că respectivul termen este esențial pentru livrarea Comenzii respective și Societate se obligă să îl respecte.
(11) Riscul de pierdere sau de deteriorare a Produselor este transferat Clientului în momentul în care acesta (sau terţul desemnat de Client pentru preluarea Produselor, altul decât curierul), preia posesia fizică a Produselor de la curier.
(12) Dreptul de proprietate asupra Produselor se transferă la Client la momentul la care Clientul preia posesia fizică a Produselor de la curier (personal sau prin terțul desemnat, altul decât curierul) și plata integrală a Valorii Comenzii este efectuată către Societate.
(13) Clientul înțelege că are obligația, prin Contractul la Distanță aferent unei Comenzi, în calitate de cumpărator, de a prelua Produsele de la Societate (prin curier) la data indicată de Societate (direct sau prin intermediul curierului) pentru livrare. În cazul în care Clientul nu asigură preluarea Produselor aferente Comenzii (personal sau printr-un terț împuternicit), la data indicată pentru livrare, Clientul va fi considerat vinovat (în culpă) și Societatea va putea considera Contractul la Distanță respectiv încetat prin rezoluțiune (pentru vina Clientului), de îndată, fără intervenția instanței sau alte formalități; Societatea va fi, totodată, îndreptățită să factureze Clientului daune (despăgubiri) în cuantum egal cu contravaloarea transportului realizat pentru livrare și pentru returul Produselor către Societate (tur-retur) și orice alte daune rezultate din neexecutarea obligației de preluare. Clientul înțelege că Societatea poate reține contravaloarea astfel facturată din sumele pe care Societatea trebuie să le returneze Clientului (în cazul în care plata Prețului a fost efectuată de Client online, înainte de data la care s-a încercat livrarea).
(14) În momentul preluării Comenzii, Clientul este obligat sa se asigure ca fiecare dintre Produse: (i) nu prezinta nicio degradare/ deteriorare vizibila, iar continutul livrat este conform Comenzii efectuate (cantitate, natura produselor, etc.) si (ii) nu reprezinta lipsuri cantitative (numar de unitati/articole, etc.). Dupa finalizarea livrarii, Clientul devine responsabil pentru Produse, pentru conservarea, integritatea, calitatea, paza juridica si pierderea sau distrugerea acestora.
(15) Dacă Clientul constată lipsa sau deteriorarea unuia dintre Produsele comandate fata de cele mentionate in Comanda confirmata/Comanda modificată confirmată, sau unele neconformitati/defecte aparente ale Produsului, Clientul va trebui sa semnaleze Societății aceasta situatie: (i) la data (momentul) receptiei Produselor, in prezenta curierului (prin mentionarea in scris olograf pe bonul de livrare predat de curier la livrare), sau ulterior (ii) prin email la adresa contact@mrblister.ro, in termen cel mult 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii Produselor. După acest interval de timp indicat mai sus, orice reclamatie sau sesizare a Clientului cu privire la orice lipsuri/defecte aparente sau lipsuri cantitative ale Produselor din Comanda livrata nu va mai fi luata in considerare.
(16) Clientul va transmite prin email către Societate si dovezi care sustin cererea/reclamatia acestuia (de ex. poze ale Produsului neconform). Societatea va analiza solicitarea/reclamatia si va incerca sa identifice impreuna cu Clientul o cale de a solutiona aceste situatii/ cereri.
(17) Societatea depune eforturi sa raspunda cererilor si reclamatiilor privind livrarea Produselor intr-un termen rezonabil de 3 (trei) zile de la primirea acestora conform Termenilor și condițiilor. Societatea poate prelungi cu cel mult 15 zile acest termen, dacă mai are nevoie de clarificari sau alte investigatii.
(18) În temeiul dispozițiilor legale, Produsele pot fi din categorii care impun analize privind conținutul, potențialele efecte adverse, decizii privind utilizarea în baza informării, etc, astfel încât este necesar pentru Client să ia decizii cu discernământ; considerăm astfel că vârsta adecvată a unui cumpărător este de cel puțin 18 ani. Astfel, Societatea isi rezerva dreptul de a verifica, prin reprezentantul la livrare (curierul), varsta Clientului/persoanei care efectueaza, pentru Client, receptia Produselor și de a nu preda Produsele respective unor persoane care nu au cel puțin 18 ani. In cazul in care nu poate finaliza livrarea pentru acest motiv, Socieatea va putea denunta unilateral Contractul la Distanta (Comanda respectiva) cu privire la respectivele Produse si nu va mai fi tinut de obligatia de a le furniza, iar pretul aferent lor nu va mai fi datorat, sau, dupa caz, va fi restituit in conditiile documentului Termeni și condiții.
(19) La solicitarea persoanei care asigura livrarea Comenzii, Clientul trebuie sa poată comunica numărul de comanda și/sau alte coduri primite (ex. prin email / SMS) pentru validarea preluării de la curier/Societate.
(20) In cazul în care Clientul se află in imposibilitatea receptionarii personale a Comenzii, aceasta va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre reprezentantul la livrare a numarului Comenzii. Comanda va fi considerata livrata la data predarii catre persoana astfel indicata de Client.
(21) Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona Comanda efectuata in Magazinul Online si accesul livratorului Societății pentru livrare, la Adresa de Livrare. In cazul in care aceasta persoana nu poate avea acces la Adresa de Livrare indicata in Comanda, din motive in afara controlului sau exclusiv (ex. furnizare date incomplete, blocare acces), Societatea va fi nevoită sa denunte unilateral Contractul la Distanta aferent Comenzii respective (anularea Comenzii), respectiv să nu mai livreze Produsele, fără a datora Clientului despagubiri sau alte taxe pentru denuntare (sumele achitate în prealabil aferent Comenzii vor fi rambursate conform documentului Termeni și condiții).
(22) Prin plasarea unei Comenzi, Clientul înțelege și este de acord cu prevederile din Termeni și condiții privind livrarea și preluarea Produselor.
12. Comunicarea cu Clientul
(1) Prin plasarea unei Comenzi, Clientul este de acord ca Societatea să îl contacteze, în următoarele scopuri și situații, prin e-mail, telefon, Contul de Client:
(a) Neacceptarea de catre banca emitentă a cardului Clientului, a unei tranzacții pentru achiziția din Magazinul Online, in cazul plății cu card bancar;
(b) Invalidarea tranzacției de către procesatorul de plăți agreat de Societate, in cazul platii cu card bancar;
(c) Validarea disponibilității Produselor si/sau a cantităților de Produse din Comandă, precum și orice situație vizând conținutul Comenzii;
(d) Validarea de către Client a contravalorii Comenzii efectuate și incluzând, în funcție de situație, și alte servicii cu valoare adăugată (ex. transport etc.);
(e) Stabilirea de comun acord a modificărilor/detaliilor privind Comanda;
(f) În oricare alte situații în care Societatea apreciază că se impune contactarea Clientului cu privire la o Comandă în curs / livrare în curs, și/sau pentru preîntâmpinarea, respectiv soluționarea oricăror situații/ probleme care pot interveni urmare a efectuării de către Client a unor achiziții in Magazinul Online.
13. Condiții speciale privind plata (garanții)
(1) Prin plasarea unei Comenzi, Clientul înțelege că există condiții speciale aplicabile pentru efectuarea plăților prin unele modalități de plată (garanții), după cum urmează:
(i) Plata prin servicii de plăți prin servicii creditare furnizate de o societatea terță este disponibilă doar pentru plăți efectuate de Clienți-consumatori;
(ii) Plata prin numerar / ramburs la livrare este acceptată doar pentru comenzii în valoare de maxim 400 lei;
(2) Societatea își rezervă dreptul de a solicita Clientului plata valorii integrale a comenzii exclusiv online cu card bancar, pentru situația în care identifică, cu privire la Client, ca fiind incidente oricare dintre următoarele situații:
(i) Clientul are comenzi plasate anterior prin Magazinul Online și neachitate;
(ii) Clientul și-a încălcat obligația de preluare a comenzi plasate anterior prin Magazinul Online;
(iii) Clientul și-a încălcat obligația de efectuare a plății în numerar a comenzi plasate anterior prin Magazinul Online;
(iv) Clientul și-a încălcat obligația de plată a ratelor către furnizorul de servicii creditare;
(v) Clientul anulează / denunță unilateral Comenzi/Contracte la Distanță plasate anterior prin Magazinul Online;
(vi) Clientul s-a retras din Contractele la Distanță aferente comenzilor plasate anterior prin Magazinul Online;
(vii) Clientul a produs daune Magazinului Online.
(3) Clientul înțelege că solicitarea privind modalitatea de efectuare a plății va fi efectuată de Societate prin Contul de Client (înainte de plasarea Comenzii). Societatea va putea anula/denunța unilateral Comanda/Contractul la Distanță aferent, fără intervenția instanței sau alte formalități și fără ca Societatea să datoreze daune/taxe petnru încetare, în cazul în care Clientul nu respectă condițiile speciale privind plata în situațiile indicate.
(4) Societatea nu solicită, direct sau indirect, și nu stochează niciun fel de informații referitoare la cardul bancar al Clientului / relația contractuală cu un terț, acestea fiind procesate direct de furnizorii terți, independent de Societate. Pentru corelarea datelor privind plățile, Societatea poate furniza furnizorului terț, în numele Clientului, acces la date și/sau documente generate în urma unei Comenzi emise/Comenzi anulate, strict cele necesare pentru a analiza si procesa tranzacțiile inițiate de Client pentru executarea obligațiilor aferente Contractului la Distanță.
(5) Responsabilitatea și răspunderea procesării plăților online revine furnizorilor terți, inclusiv pentru asigurarea securității tranzacțiilor și protejarea datelor personale și informațiilor asociate respectivelor tranzacții.
(6) Clientul garantează Societății că orice plată efectuată este din fonduri obținute licit si ca prin aceasta plata nu încalcă (direct sau indirect prin terțul care ar efectua plata pentru Client) nicio prevedere legală aplicabilă (inclusiv, legislația privind prevenția spălării banilor și combaterii terorismului). Societatea își rezervă dreptul de a suspenda sau de denunța unilateral sau anula orice Comandă sau livrare, sau chiar de a înceta Contractul la Distanță (inclusiv să dezactiveze Contul de Client) dacă are suspiciuni că o plată privind o Comandă este frauduloasă sau ilegală.
(7) Clientul împuternicește Societatea să solicite documentații doveditoare privind operațiunile realizate de la furnizorii terți și nu se opune furnizării acestora către Societate, strict în scopul dovedirii comunicărilor/tranzacțiilor aferente Contractelor la Distanță/Comenzilor plasate conform Termenilor și condițiilor.
(8) Societatea emite factură pentru fiecare Comandă livrată si va fi furnizată Clientului in Contul de Client sau prin email.
(9) Clientul poate solicita Societății, înainte de finalizarea Comenzii, ca factura să fie emisă pe o entitate (persoană juridică); Clientul înțelege că în astfel de situații îi indică Societății faptul că acționează în numele respectivei persoane juridice/entități și că aceasta din urmă deține rolul de Client cu privire la respectiva Comandă/respectivul Contract la Distanță.
14. Dreptul de Retragere din Contractul la Distanță (Politica de retur)
(1) Dacă Produsul nu este din categoria produselor pentru care nu este disponibil dreptul de retragere conform legii și prezentului documnent, Clientul-consumator are dreptul de retragere din orice Contract la Distanta in termen de 14 zile calendaristice, fara alte costuri decat cele directe legate de returnarea Produselor (si, dupa caz, costurile privind diminuarea valorii Produselor rezultata din manipularea acestora), si fara a prezenta o justificare pentru decizia sa de retragere, in conformitate cu prevederile OUG 34/2014.
(2) Termenul de 14 (paisprezece) zile calendaristice curge, dupa caz, din:
(a) ziua in care Clientul (sau alta persoana fizica majora indicata de Client, alta decat /livratorul insarcinat de catre Societatea sa transporte/livreze) intra in posesia fizica a Produselor cu privire la care isi exercita dreptul de retragere;
(b) ziua in care Clientul (sau alta persoana fizica majora indicata de Client, alta decat livratorul insarcinat de catre Societatea sa transporte/livreze) intra in posesia fizica a ultimului Produs, in cazul in care Clientul comanda printr-o singura Comanda Produse multiple care sunt livrate separat de Societate;
(c) ziua in care Clientul (sau alta persoana fizica majora indicata de Client, alta decat livratorul insarcinat de catre Societatea sa transporte/livreze) intra in posesia fizica a ultimului Produs sau a ultimei piese a Produsului, in cazul in care s-a livrat un Produs care consta din mai multe loturi sau piese.
(3) Zilele de sarbatori legale, duminicile si sambetele sunt incluse in cele 14 zile. Cu toate acestea, daca perioada de retragere se incheie in una dintre aceste zile (sarbatoare legala, sambata, duminica), perioada de retragere se prelungeste pana la urmatoarea zi lucratoare.
(4) In cazul retragerii, costurile directe legate de returnarea Produselor (costurile de transport), cad in sarcina Clientului, conform prevederilor OUG 34/2014. Clientul va suporta costurile directe legate de returnarea Produselor, si eventualele costuri rezultate din diminuarea valorii Produselor nealimentare rezultate din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii Produselor.
(5) Clientul isi poate exercita dreptul la retragere si returna Produsele prin utilizarea Formularului de retur disponibil in Contul de Client din magazinul online si transmiterea acestuia completat prin apasarea butonului „Trimite cererea”.
(6) Societatea este indreptățită sa nu considere drept exercitare valabila a dreptului de retragere doar simpla returnare a Produselor catre Societate, fara nicio declaratie explicita in acest sens din partea Clientului, conform celor de mai sus si conform legii.
(7) Conform legii, Clientului ii revine sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere.
(8) Costurile directe legate de returnarea Produselor in caz de retragere vor fi suportate de Client.
(9) Clientul va trebui sa returneze Produsele in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care Clientul a comunicat Societatii decizia sa de retragere conform celor de mai sus.
(10) Clientul poate face returul unor Produse alimentare (care nu se incadreaza in exceptarile de la dreptul de retragere indicate la sectiunea (15) de mai jos, si deci pot face obiectul retragerii) doar daca acestea mai sunt in termenul de valabilitate.
(11) In toate cazurile, Produsele returnate de catre Client trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate către Client (de ex. sa nu fi fost desigilate/ desfacute), impreuna cu toate accesoriile si documentele care au insotit Produsul respectiv (de ex. prospect prezentare, etc.).
(12) Ca regula, Societatea va rambursa Clientului suma primita de la acesta drept plata pentru Produsele returnate, fara intarziere nejustificata, si in orice caz, in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Societatii de catre Client asupra deciziei sale de retragere din Contractul la Distanta, in masura in care pana la aceasta data receptioneaza de la Client Produsele returnate (respectiv finalizează recepția cantitativă și calitativă a Produselor returnate).
(13) In cazul in care, in termenul de 14 zile, Societatea nu a receptionat Produsele returnate urmare a exercitarii dreptului la retragere, conform prevederilor Termenilor și condițiilor, Societatea uzeaza de dreptul sau, conform legii, de a amâna rambursarea sumei primite de la Client drept pret pentru Produsele returnate, pana la data receptionarii efective a respecivelor Produse.
(14) Dacă nu se prevede altfel în secțiunea privind „Rambursarea de sume”, Sumele primite drept plata de catre Societatea pentru Produsele returnate urmare a exercitarii dreptului de retragere vor fi cele inscrise pe documentele de achizitie a Produselor (factura fiscala) si vor fi rambursate prin restituire in contul din care a fost efectuata plata; în cazul plăților prin numerar, Societatea va avea nevoie de contul bancar în care să efectueze restituirea și Clientul trebuie să furnizeze aceste detalii; datele personale vor fi prelucrate conform Politicii privind prelucrarea datelor personale.
(15) Exceptii de la dreptul de retragere:
Produsele exceptate de la dreptul de retragere, in conformitate cu prevederile OUG 34/2014, sunt urmatoarele:
(a) produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
(b) produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
(c) produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid, cum ar fi, cele din categoria macelarie si peste (congelat sau proaspat), legume–fructe, panificatie precum si produsele alimentare proaspete (ex. lapte si produse lactate, branza, oua) etc.;
(d) produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, cum ar fi, lenjeria intima, costume de baie, produsele cosmetice, produsele dermatocosmetice, produsele de machiaj si igiena, suplimentele alimentare etc.;
(e) produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
(f) bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit in momentul incheierii contractului de vanzare, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care profesionistul nu le poate controla;
(g) inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare, cum ar fi, DVD-uri vandute sigilat in folie de plastic care au fost deschise;
(h) ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
(i) contractele de furnizare de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca executarea a inceput si, in cazul in care contractul da nastere unei obligatii de plata pentru Client, in conditiile in care:(i)Clientul si-a dat acordul prealabil expres pentru inceperea executarii in cursul perioadei de retragere; (ii)Clientul a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul de retragere in consecinta; (iii)Societatea a furnizat confirmarea incheierii contractului, in conformitate cu OUG 34/2014.
(16) Produsele care constituie un pachet (ansamblu) cu pret stabilit per pachet pot fi returnate in cadrul termenului de retragere numai in componenta integrala a acelui pachet (ansamblu). Clientul nu poate exercita dreptul de retragere doar partial, cu privire doar la o parte din componentele pachetului (ansamblului).
(17) Nu contează motivul pentru care au fost utilizate produsele sigilate si care pot ridica probleme din perspectiva protecției sănătății (ex. desigilare pentru testare).
(18) Pentru returnarea produselor deteriorate/desigilate/incomplete (ex. fiolă lipsă dintr-o cutie cu mai multe produse), Societatea va factura, ca și cost/contravaloare al/a utilizării Produsului.
(19) Doar Clienții care sunt consumatori, potrivit legislației, beneficiază de dreptul de retragere.
15. Rambursarea de sume de către Societate
(1) În cazul în care este necesară rambursarea de sume către plătitor (ex. Produse care devin indisponibile, anularea/denunțarea unei Comenzi achitate online cu cardul bancar), se va proceda după cum urmează:
(i) Când s-a efectuat către Societate plata online cu card bancar: suma supusă rambursării va fi deblocată de Societate; după deblocare, exclusiv banca emitentă a cardului bancar utilizat pentru plata online va avea responsabilitatea de a disponibiliza și transfera sumele deblocate de Societate, în contul bancar din care s-a efectuat plata. Detalii privind operațiunile bancare trebuie solicitate băncii emitente, doar de către titularul contului bancar. Conform legii, banca/institutia de plată poate opera tranzactia de rambursare în maxim 30 de zile de la momentul efectuării acesteia. Societatea va asigura tot suportul disponibil în soluționarea unor astfel de situații, dar nu va avea nicio răspundere pentru virarea/transferul sumelor de către bancă.
(ii) Când s-a efectuat către Societate plata ramburs/cu numerar: suma supusă rambursării va fi returnată in contul bancar indicat de client în formularul de retur, în termen de maxim 30 zile.
16. Limitarea răspunderii
(1) Societatea răspunde în conformitate cu legea, prezentul document și având în vedere rolul său în comercializarea Produselor.
(2) Clientul înțelege că Societatea nu garanteaza ca Site-ul, serverele pe care acesta este gazduit sau e-mailurile trimise (aferente Comenzilor) sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere de continut, caderi/inreruperi a serviciilor sau functionalitatilor din Website, sau orice alti factori similari cu efect perturbator, date fiind in special caracteristicile mediului online. Utilizatorul/Clientul foloseste Site-ul/Magazinul Online pe riscul propriu, Societatea fiind exonerată de orice raspundere pentru eventualele daune (directe sau indirecte) cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea Site-ului/Magazinului Online sau ca urmare a utilizarii informatiilor/Continutului acestuia, sau suferite sau invocate de utilizatori/vizitatori provenind din disfunctionalitati/nefunctionarea corespunzatoare, integrala sau partiala a/unor portiuni ale Website-ului. Societatea nu este raspunzatoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe Site/Magazinul Online.
(3) Societatea nu este tinută responsabilă in nici un fel fata de Utilizator/Client asupra modului in care acesta utilizeaza Site-ul/ Magazinul Online sau continutul acestuia, altfel decat in limitele prevazute in acesti Termeni și condiții.
(4) Societatea va actiona cu diligenta pentru a asigura ca Site-ul/Magazinul Online să prezinte informatii actualizate. Cu toate acestea, Societatea nu garanteaza asupra actualitatii si acuratetei informatiilor prezentate pe Site/Magazinul Online in orice moment. De asemenea, Societatea nu garanteaza ca Site-ul/ Magazinul Online nu va contine uneori erori sau perioade de nefunctionare, insa va incerca in mod rezonabil sa remedieze aceste erori/nefunctionari in scurt timp pentru a permite o informare corecta a utilizatorilor Site-ului/ Magazinului Online si o experienta utila in vizitarea/utilizarea Site-ului/ Magazinului Online.
(5) Societatea nu garanteaza Clientului/Utilizatorului accesul continuu la serviciile si functionalitatile Site-ului/ Magazinului Online. Accesul la anumite functionalitati ale Site-ului/Magazinului Online nu se poate realiza in lipsa inregistrarii si crearii prealabile a unui Cont de Client, prin parcurgerea etapelor de inregistrare mentionate in Termeni și condiții.
(6) Societatea nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
a. serviciile si/sau functionalitatile din Site/Magazinul Online vor fi potrivite tututor asteptarilor, cerintelor si scopurilor Utilizatorului/ Clientului;
b. serviciile si/sau functionalitatile din Site/Magazinul Online vor fi neintrerupte, sigure sau fara erori de orice fel;
c. Site-ul/Magazinul Online vor functiona neintrerupt sau la anumiti parametri, sau lipsit de erori si/sau defecte.
(7) Prin crearea si utilizarea Contului de Client, Clientul isi asuma raspunderea pentru furnizarea de date corecte si complete catre Societate/privind Contul de Client, pentru mentinerea confidentialitatii datelor si informatiilor din acest cont (user si parola; date personale si detalii tranzactii etc.) si pentru gestionarea in siguranta a accesarii si utilizarii Contului de Client, si este exclusiv responsabil pentru activitatea derulata prin intermediul Contului de Client.
(8) Informatiile incluse in Site/ Magazinul Online au caracter informativ si sunt puse la dispozitia Clientului cu buna-credinta, din surse pe care Societatea le considera de incredere. In cazul in care vreunul dintre articolele afisate sau orice alta informatie publicata in Site incalca orice drepturi de autor sau alte drepturi conexe, sau alte drepturi de proprietate intelectuala, Clientul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta Societății la adresa de email contact@mrblister.ro, pentru a putea fi luate masurile legale necesare, daca este cazul. Limitarile sau excluderile de raspundere listate in aceasta sectiune se vor completa cu celelalte limitari si excluderi prevazute in alte sectiuni din acesti Termeni și condiții.
(9) Societatea va lua toate măsurile care se impun conform legii pentru eliminarea oricărui conținut ilegal sau cu privire la care există solicitarea valabilă a unei autorități competente de eliminare.
(10) Utilizatorul/Clientul intelege ca:
(a) nu poate pretinde ca Site-ul trebuie sa să aibă, tehnic, calitati si caracteristici de o anumita performanta (inclusiv in ceea ce priveste functionalitatea, compatibilitatea, accesibilitatea, continuitatea si securitatea), altele decat cele prevazute in Termeni și condiții; si
(b) accesul la Site/Magazinul Online este furnizat de Societate “asa cum este” și “asa cum este disponibil”, cu nicio garantie furnizata de Societate sau licentiatori/tert in sensul că va indeplini anumite scopuri/caracteristici/performante sau standarde, sau ca vor functiona in mod neintrerupt, in timp util, in mod constant sau in mod sigur, fara erori sau fara componente/virusi daunatoare/daunatori; si
(c) nu i se permite sa licențieze, să vândă, să transfere sau să acorde în alt mod altei persoane dreptul de a utiliza Contul de Client/ Site-ul si Societatea nu este responsabilă pentru conținutul/datele/informațiile furnizate de Utilizator/Client pentru utilizarea Magazinului Online/Contului de Client; si
(d) scopul Site-ului este de a promova și comercializa Produsele, astfel încât Societatea își asumă exclusiv obligațiile aferente acestor activități; de ex. dacă nu se specifică altfel, Magazinul Online nu este un marketplace / platformă online de intermediere a achizițiilor de la alți comercianți;
(e) este singur responsabil pentru procurarea si, dupa caz, configurarea dispozitivelor / programelor pentru calculator necesare pentru accesarea Site-ului/Contului de Client, inclusiv pentru asigurarea propriilor mijloace de protectie anti-virus;
(f) Societatea interzice și va sancționa sau va face demersuri pentru sancționarea oricărei încercări de a obține acces neautorizat la Site/Magazinul Online, la serverul pe care rulează Site-ul/Magazinul Online sau in alte situatii care pot afecta siguranta Magazinului Online/accesul utilizatorilor și va raporta orice astfel de încălcare autorităților competente, restricționând imediat accesul la Site/Contul de Client al Utilizatorului in culpa; si
(g) Următoarele acțiuni vor fi considerate acte/tentativa de fraudare a Site-ului si Societatea își rezervă dreptul de a-și proteja toate interesele, inclusiv prin apelarea la mijloacele de protecție/acțiune prevăzute de legislația relevantă (ex. drept penal):
(h) Societatea nu va fi răspunzătoare în niciun fel pentru niciun fel de daune directe sau indirecte suferite sau invocate de utilizatori/vizitatori provenind din disfuncționalități/nefuncționarea corespunzătoare, integrală sau parțială a oricărei / oricăror porțiuni a/ale Site-ului.
(i) Societatea nu solicită Utilizatorilor Site-ului, prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc), informatii referitoare la carduri bancare sau parole personale.
(j) Utilizatorul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea catre orice tert a datelor sale confidentiale / datelor privind Contul de Client.
(k) Societatea va indica în mod clar Utilizatorilor dacă numește persoane terțe pentru a reprezenta interesele Societății în relația cu Utilizatorii. Societatea nu va răspunde dacă un Utilizator ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Societatii, dar Societatea nu a informat despre această împuternicire.
(l) Comunicările realizate de catre Societate prin mijloace electronice (ex. e-mail, SMS) contin datele complete de identificare ale expeditorului-Societate, la data transmiterii comunicării, și se vor transmite doar cu respectarea cadrului legal aplicabil, inclusiv legislația privind protecția datelor personale și transmiterea de comunicări comerciale prin mijloace electronice.
17. Restricționarea temporară a accesului la Contul de Client; Dezactivarea Contului de Client
17.1. Restricțonarea accesului la Contul de Client
(1) Societatea poate suspenda, total sau parțial (cu privire la anumite functionalități) accesul Clientului la Contul de Client, până la clarificarea situației care a determinat suspendarea (cu ridicarea suspendării) sau până la dezactivarea Contului de Client, după caz, în oricare din următoarele situații:
(i) Societatea are indicii că, în temeiul conduitei și/sau activității Clientului, acțiunile acestuia prejudiciază/ar putea prejudicia în orice formă Societatea, inclusiv renumele sau reputația Societatii, sau accesul și/sau utilizarea Magazinului Online de către alți Utilizatori;
(ii) Clientul și-a încălcat oricare din obligațiile asumate fata de Societate (ex. prin orice Contract la Distanță/Termeni și condiții, sau orice alte obligații în legătură cu accesul și/sau utilizarea Site-ului/Contului de Client;
(iii) Clientul a furnizat Societății, în orice mod, informații false, înșelătoare sau inexacte (ex. la crearea Contului de Client);
(iv) Clientul are, în mod repetat, o conduită inadecvată față de Societate sau alți Utilizatori ai Site-ului;
(v) Clientul a demonstrat o conduită care contravine principiilor bunei-credințe în relații contratuale (ex. plasează mai mult de două comenzi pe care nu le preia / nu le achită);
(vi) Alte situații prevazute expres în Termeni și condiții sau în legislația aplicabilă.
(2) Pe durata suspendării accesului la Contul de Client, următoarele consecințe se pot aplica: accesul Clientului în Magazinul Online va fi suspendat, nu va fi permisă crearea unui nou Cont de Client pentru aceeași persoană în Magazinul Online, Clientul nu va putea efectua Comenzi din Contul său de Client sau va putea efectua Comenzi doar în anumite condiții (ex. doar cu plata online cu cardul la plasarea Comenzii), Societatea poate solicita aplicarea condițiilor speciale privind plata pentru executarea Comenzilor în curs, conform Termenilor și condițiilor.
(3) Dacă suspendarea durează mai mult de 30 (treizeci) de zile, Societatea va putea rezilia unilateral prezentul document și oricare alt contract în derulare cu respectivul Utilizator/Client, fără a afecta obligatiile restante de plată, care vor trebui achitate de către Client.
17.2. Modificarea funcționalităților disponibile în Contul de Client
(1) Prin plasarea oricărei Comenzi, Clientul intelege si accepta că, in masura in care a beneficiat la un moment dat (la crearea Contului de Client/pe parcurs), de adaptari/functionalitati in Contul de Client (ex. modalitati de plata, limite valorice), Societatea sa poata să modifice unilateral funcționalitățile Contului de Client, temporar (sau permanent, dupa caz), dacă Clientului îi este suspendat (respectiv încetat, după caz), dreptul de utilizare a adaptărilor/funcționalităților (ex. modalitatea de plată disponibilă este plata online cu cardul, condiție specială conform Termenilor și condițiilor).
(2) Dacă modificarea este aplicabilă temporar, pe durata respectivă, Clientul va putea utiliza Contul de Client doar cu funcționalitățile disponibile ulterior modificării operate.
(3) Societatea nu datorează despagubiri/daune/sume catre Client pentru modificările realizate conform prezentului articol.
(4) Clientul poate denunța la orice moment relatia contractuală cu Societatea cu privire la Contul de Client, în cazul în care nu este de acord cu modificarea unilaterală realizată de Societate conform celor de mai sus; în acest sens, Clientul poate dezactiva Contul de Client conform posibilității pe care o are în acest sens în Contul de Client în care trebuie să se logheze.
(5) Operarea denunțării se va produce fără întârziere nejustificată.
(6) Contractele la Distanță încheiate până la dezactivare/denunțare vor trebui să fie executate de către părți (ex. livrarea sa fie efectuată și plata să fie efectuată).
17.3. Dezactivarea Contului de Client la inițiativa Clientului
(1) Clientul poate decide asupra dezactivării Contului de Client; doar titularul Contului de Client poate apela la dezactivare, direct, prin accesarea butonului “Stergere cont” din Contul de Client.
(2) Prin dezactivarea Contului de Client la inițiativa Clientului, Clientul nu va mai avea acces la Contul de Client (și la orice conținut asociat) si nu va mai putea efectua cumpărături în Magazinul Online.
(3) Comenzile confirmate inainte de dezactivarea Contului de Client vor fi duse la indeplinire/livrate de catre Societatea conform Contractului la Distanță aferent aflat în executare.
17.4. Dezactivarea Contului de Client la inițiativa Societății
(1) În unele situații, Contul de Client poate fi dezactivat la inițiativa Societatii, fără plata vreunei despăgubiri față de Client, dacă respectivul Client:
(a) incalcă oricare din prevederile Termeni și condiții si/sau ale Politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal, si/sau ale Politicii de cookies și/sau ale oricarui Contract la Distanță; sau
(b) creeaza in Site cont/conturi de client fictiv(e), de ex. indica pentru Contul de Client adresa de email fictiva, sau care contine date si informatii incorecte/ neadevarate (ex. adresa de livrare incorecta/neadevarata); sau
(c) utilizeaza Contul de Client in incercare de/in scop de frauda sau cu incalcarea prevederilor legale aplicabile (ex. legislatia fiscala, legislatia privind preventia spalarii banilor si combaterii terorismului, legislatia privind protectia datelor personale etc.); sau
(d) este investigat/cercetat de autoritatile sau organele competente, pentru anumite fapte/actiuni ilicite sau penale, si respectiva autoritate solicită Societății inchiderea (dezactivarea) Contului de Client; sau
(e) utilizează Contul de Client, serviciile Site-ului/ Magazinului Online in mod abuziv, de ex. folosind boti/tehnologii inteligente, cu scopul supra-încărcării (de ex. prin lansarea unor comenzi repetate cu indicarea unor Adrese de Livrare sau a unor numere de telefon incomplete/ incorecte); sau
(f) pierde din orice motiv controlul asupra adresei de email pe care a indicat-o la crearea Contului de Client si sesizeaza in acest sens Societatea (in masura in care Societatea are convingerea ca solicitarea de dezactivare a Contului de Client este formulata de adevaratul titular al Contului de Client); sau
(g) Societății îi este solicitată o astfel de acțiune de către autoritățile competente, cu referire la intermedierea online.
(2) În oricare din cazurile de mai sus, va interveni încetarea relației contractuale dintre părți si Societatea va informa Clientul cu privire la dezactivarea Contului de Client (ca și efect al încetării relatiei contractuale privind Contul de Client), fără ca orice alte formalitati/notificari sau interventia instantelor judecatoresti sa fie necesare, si fara ca Societatea sa datoreze daune/despagubiri de orice fel catre Clientul/Utilizatorul respectiv sau către orice alta parte. Societatea va informa Clientul în cazul dezactivării Contului de Client cu minim 3 (trei) zile calendaristice în prealabil, cu exceptia situatiei in care notificarea are loc cel tarziu la dezactivarea Contului de Client (ex. conform solicitarii unei autorități, situație urgentă care impune măsuri urgente).
(3) De asemenea, Societatea va notifica Clientul asupra dezactivării Contului de Client daca acesta nu il mai folosește, respectiv nu mai finalizeaza cu succes o Comandă din Contul de Client intr-un interval de 3 (trei) ani de la ultima logare în Contul de Client din Magazinul Online (este considerat Client inactiv). Clientul declara prin acordul asupra Termeni și condiții ca lipsa sa de interactiune/actiune in Contul de Client pentru o perioada de timp de 3 (trei) ani va avea valoarea juridica a unei declaratii de incetare a relatiei contractuale dintre parti cu privire la Contul de Client, conferind astfel dreptul Societății de a dezactiva Contul de Client si de a nu mai permite accesul la datele asociate acestuia, fără ca acest Client să poată pretinde daune/despagubiri de la Societate.
(4) Prin dezactivarea Contului de Client la inițiativa Societății in oricare din situațiile de mai sus, Clientul nu va mai putea utiliza Magazinul Online prin logare in Contul de Client si nu va mai putea efectua cumparaturi in Magazinul Online prin acel Cont de Client. Dezactivarea Contului de Client va atrage si oprirea definitiva a accesului la Contul de Client; datele personale nu vor mai fi prelucrate in mod activ si, cu exceptia datelor care se pastreaza conform Politicii de prelucrare a datelor personale, vor fi sterse ireversibil/anonimizate.
(5) Utilizatorul/Clientul intelege ca Societatea are dreptul de a intrerupe oricand, cu efect imediat, orice activitate a Site-ului/Magazinului Online, fără a datora despagubiri sau alte sume catre Utilizatori/Clienti.
18. Forța majoră și cazul fortuit
(1) Niciuna din partile Contractului la Distanta care este încă în derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza Contractului la Distanta respectiv, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul absolut insurmontabil si imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
(2) Partea care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligata sa aduca la cunostinta celeilalte parti, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
(3) Partea care invoca evenimentul de forta majora mai sus mentionat este exonerata de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa execute obligatia respectiva.
(4) Daca in termen de 15 zile de la data producerii respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului la Distanta fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte parti alte daune-interese.
(5) Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in cel mai scurt timp posibil.
(6) Clientul este informat și înțelege că o obligație de plată a unei sume de bani nu este afectată de cauză de forță majoră/caz fortuit, deci sumele datorate trebuie să fie plătite în orice situație, inclusiv forță majoră sau caz fortuit.
19. Litigii. Legea aplicabilă
(1) Prezentul document Termeni și condiții și orice Contract la Distanta sunt considerate încheiate in limba romana și supuse legii române.
(2) Orice disputa cu referire la incheierea, interpretarea, executarea si/sau incetarea Termenilor și condițiilor/a oricărui Contract la Distanta, care ar putea aparea intre un Utilizator/Client si Societate, se va supune mai intai discutiilor pentru solutionare pe cale amiabila.
(3) Dacă înțelegerea amiabilă nu va fi posibilă după trecerea unui termen de 30 de zile, conflictul/ disputa va fi solutionat(a) de catre instantele competente romane, fara ca prin aceasta sa se restranga dreptul Utilizatorului/Clientului (care este consumator in sensul legii) de a recurge la modalitatea alternativa de solutionare a disputelor, prin accesarea portalurilor Soluționarea online a litigiilor | Comisia Europeană (europa.eu) sau ANPC – Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, de a intreprinde actiunile legal sau de a exercita remediul legal pe care il considera necesar, cu respectarea legii.
20. Serviciul Relatii Clienti
(1) In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Site-ul / Magazinul Online, va rugam sa ne contactati pe email la adresa contact@mrblister.ro
(2) Suportul tehnic sau functional din partea echipei ce intretine acest Site este oferit in masura posibilitatilor, oferirea acestui suport nefiind garantata in niciun fel. In orice caz, se fac eforturi pentru a raspunde tuturor problemelor si intrebarilor primite de la Utilizatorii Site-ului.
(3) Prin preluarea unei sesizari/solicitări de la Utilizator/Client, Societatea nu își asumă obligația de a plasa Comenzi in numele si pe seama Clientului.
(4) Procedura de reclamatii privind Magazinul Online:
a) Utilizatorul/Clientul poate transmite reclamaţii şi sesizări în scris prin email la adresa contact@mrblister.ro
b) Ȋn funcţie de situaţia prezentată, Societatea va reveni cu un răspuns la reclamaţia/sesizarea Utilizatorului/Clientului, în maxim 5 (cinci) zile lucrătoare.
c) Ȋn situaţia în care soluţionarea anumitor aspecte nu depinde exclusiv de Societate (ex. curieri, procesator plăţi, bănci, furnizori etc.), Societatea va comunica Utilizatorului/Clientului un termen estimativ de rezolvare care poate fi prelungit până la un maxim de 30 (treizeci) zile.
21. Copyright si Drepturi de Proprietate Intelectuala. Rating
(1) Toate elementele, Continutul si design-ul din Site/ Magazinul Online (de ex. texte, fotografii, ilustratii, marci, logo-uri, pictograme, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Website, alte date si informatii, etc.) precum si alte materialele de pe Site (ex. materiale foto-video), sunt proprietatea exclusiva a/apartin Societății sau partenerilor/licentiatorilor sai. Aceste elemente sunt protejate de legislatia romana si de prevederile legale din reglementarile internationale referitoare la respectarea drepturilor de autor, a marcilor, a desenelor si a modelelor, a brevetelor etc., Societatea fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin cesiuni, licente de utilizare si/sau publicare).
(2) Orice reproducere sau reprezentare, chiar si partiala, prin orice mijloace, realizata fara acordul scris, prealabil si expres al Societatea sau al partenerilor/licentiatorilor sai unde acestia sunt titulari de drepturi, este interzisa si ilicita. Nerespectarea acestei interdictii constituie o contrafacere sau un act de concurenta neloiala care angajeaza responsabilitatea civila si penala a autorului sau.
(3) Este interzisa in mod expres orice incalcare sau incercare de/participarea la orice act de incalcare a drepturilor asupra Site-ului/materialelor de pe Website, incluzand fara a se limita la, copierea, reproducerea, distribuirea, publicarea, comercializarea, transferul catre terti, inchirierea, imprumutul, comunicarea, copierea, modificarea, afisarea, transmiterea in orice forma a continutului si/sau graficii Site-ului, crearea unor materiale derivate folosind continutul si/sau forma Site-ului, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Societatea, indepartarea oricarui insemn care semnifica dreptul de autor al Societatea/partenerilor/licentiatorilor, sub sanctiunile prevazute de lege. Orice exceptie necesita acordul prealabil scris al Societatii.
(4) Societatea este detinatorul drepturilor de proprietate intelectuala asupra marcilor si bazelor de date prezentate/prezente pe Site, precum si asupra operelor prezentate pe Site (ex. poze/fotografii/prezentari). Pentru anumite portiuni ale Site-ului (materiale scrise pe blog), Societatea are dreptul de a distribui o copie pe Internet prin intermediul Site-ului. Utilizatorii Site-ului sunt obligati sa respecte drepturile Societatii si ale altor terti si sa nu le aduca nicio atingere. Utilizatorii care doresc sa utilizeze in orice fel, sa reproduca informatiile/materialele de pe Site trebuie sa contacteze in prealabil in scris Societatea pentru detalii si, dupa caz, pentru obtinerea acordului expres.
(5) Utilizarea oricarui/oricarei logo/embleme/antet/marci a/al Societății (inclusiv numele/marcii Magazinului Online in asociere cu denumirile marcilor promovate de Societate sau distinct fata de acestea) nu este permisa fara acordul prealabil expres scris al Societatii, in/pe niciun material/document/website/media.
(6) Punerea in aplicare a hyperlink-urilor catre orice pagina a Site-ului necesita acordul scris, prealabil si expres al Societății. Utilizarea oricaror informatii de pe Site in alte scopuri decat cel consultativ, in special in scopuri comerciale, tendentioase, neconcurentiale sau umoristice, este strict interzisa si poate face obiectul consecintelor legale, inclusiv penale, atat in Romania, cat si in strainatate.
(7) Utilizatorii si Clientii pot utiliza Site-ul si orice conținut aferent exclusiv pentru crearea si gestionarea Conturilor de Clienti, utilizarea elementelor si functionalitatilor Site-ului, in scopul efectuarii cumparaturilor in Magazinul Online.
(8) Daca este disponibila functionalitatea de Rating, Clientii pot da, de asemenea, Rating-uri la Produsele comandate prin Magazinul Online.
(9) In scopul acestei sub-sectiuni, prin „Rating” se intelege modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Client cu privire la un Produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Produs putand primi un punctaj de la o stea (cel mai mic punctaj), la cinci stele (cel mai mare punctaj). Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Client asupra unui Produs.
(10) Acordarea Rating-urilor este optionala pentru Clienti. Societatea interzice expres acordarea Rating-uri nereale, sau nebazate pe experienta personala a Clientului atunci cand achizitioneaza un Produs.
(11) Societatea nu insarcineaza si nu imputerniceste terti pentru a acorda recenzii/recomandari false pentru a promova anumite Produse, si nici nu utilizeaza prezentarea inselatoare a Rating-urilor unor Clienti pentru a promova anumite Produse.
(12) Societatea incurajeaza Clientii sa semnaleze orice situatii, apeland la datele de contact ale Societatii, in care Rating-urile nu respecta aceste reguli.
(13) Calculul Rating-ului se efectueaza in baza punctajului automat inregistrat pe Site pe baza mediei aritmetice a Rating-urilor acordate de Clienti, si nu este influentat de niciun alt factor.
(14) Clientul poate adauga un Rating relevant pentru Produsul comandat. Rating-urile pot influenta Rating-ul general al Produsului.
(15) Rating-urile nu sunt influentate de recenzii sponsorizate, si se bazeaza doar pe aprecierea Clientilor, fara a conditiona Clientul sa plaseze comenzi.
(16) Societatea nu va sterge/elimina din Site Rating-uri doar pentru ca pot fi considerate negative, atat timp cat sunt respectate principiile privind acordarea Rating-uri din acesti Termeni și condiții; în cazul aplicării legislației serviciilor digitale, Societatea va lua măsuri în acord cu legislația relevantă.
(17) Site-ul poate contine legaturi sau trimiteri (hyperlink-uri sau link-uri), catre alte website-uri /care permit conectarea automata a Clientului la diferite site-uri, in controlul si responsabilitatea exclusiva a tertilor furnizori ai respectivelor website-uri. Pentru utilizarea acestora se vor aplica politicile de utilizare ale respectivelor website-uri, astfel cum sunt acestea specificate pe website-urile respective, Societatea nefiind raspunzatoare si neasumandu-si nicio obligatie pentru continutul acestora, sau privind nefunctionarea, imposibilitatea accesarii, calitatea, operarea sau securitatea acestora, sau cu privire la orice link din acestea. Orice includere de link-uri in Site este facuta numai pentru oferirea de suport/ajutor/recomandari Utilizatorului si nu implica garantarea/sprijinirea de catre Societate a materialului disponibil pe sau prin aceste website-uri, si nici vreo asociere cu administratorii/operatorii lor. Utilizatorul va accesa astfel de website-uri terte si le va folosi, inclusiv va folosi produsele si serviciile disponibile pe aceste website-uri, exclusiv pe propriul risc. Raspunderea Societății pentru orice prejudiciu direct sau indirect asociat accesarii website-urilor terte este exclusa.
22. Dispozitii finale
(1) Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Utilizator cu privire la Termeni și condiții sau orice Contract la Distanta fara consimtamantul prealabil scris al Societății.
(2) Societatea isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a Site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare. Magazinul Online poate afisa, in paginile Site-ului, reclame la Produsele din oferta sa precum si la produse ori servicii apartinand tertilor, cu respectarea legislatiei in vigoare; acestea nu vor fi considerate comunicări comerciale prin mijloace electronice, nefiind adresate/direcționate către anumiți utilizatori și fiind afișate direct pe Site, pe durata stabilită de Societate.
(3) Societatea poate cesiona in totalitate sau in parte drepturile si obligatiile rezultand din Termeni și condiții/orice Contract la Distanta in baza acestor Termeni și condiții, respectiv poate cesiona Termenii și condițiile /orice Contract la Distanta, fara a fi necesar acordul prealabil scris al Utilizatorului/Clientului, in cazul in care Societatea este implicată intr-un proces de reorganizare (e.g. divizare, fuziune etc), sau orice tranzactie de vanzare totala/partiala a afacerii sau activelor acesteia. Prin acordul asupra Termeni și condiții conform prevederilor din prezentul document/incheierea oricarui Contract la Distanta, Clientul isi exprima in mod expres si neconditionat acordul cu privire la orice cesiuni/transferuri viitoare a Termenilor și condițiilor /oricarui Contract la Distanta pe care Societatea le poate efectua ca urmare a unui proces de reorganizare/ a unei tranzactii in care ar fi implicat la un anumit moment. Societatea nu va opera nicio cesiune/niciun transfer care presupune reducerea garantiilor sau a altor raspunderi contractuale/legale ale Societatii fata de consumatori.