Livrarea și preluarea Produselor
(1) Produsele vor fi livrate exclusiv la Adresă de Livrare din Aria de Livrare. Singura metodă de livrare a Produselor comandate este livrarea la Adresa de Livrare din Aria de Livrare.
(2) In situații exceptionale în afara controlului său (ex. vreme severă, inundatii), Societatea va putea anunța întârzierea livrării, cauzele nefiindu-i imputabile. In cazul in care si dupa expirarea termenului extins indicat Clientului, Produsul (Produsele) nu poate (nu pot) fi livrat (livrate), Societatea se obliga sa informeze Clientul despre aceasta imposiblitate si despre anularea Comenzii, cu rambursarea sumelor achitate deja de Client, dacă este cazul, conform prevederilor privind rambursarea de sume.
(3) Recepția partială a unei Comenzi nu este disponibilă, Produsele fiind ambalate securizat. Clientul poate anula Comanda in conditiile mentionate in Termeni și condiții.
(4) Produsele vor fi livrate în ambalaj adecvat pentru livrare prin transport rutier, în condiții de securitate având în vedere natura produselor, cantitatea maxim admisă, mijloacele de transport utilizate;
(5) Livrarea se va realiza prin intermediul serviciilor de curierat furnizate de curierii contractați de Societate; livrarea se va realiza la Adresa de Livrare indicată în Comandă (doar pe teritoriul României); este responsabilitatea Clientului să verifice corespondența Adresei de Livrare cu locațiile unde se poate asigura livrarea conform informațiilor din Termeni și condiții și de pe Site. Prin plasarea Comenzii, Clientul asumă livrarea în aceste condiții specifice comunicate;
(6) Livrarea se consideră finalizată (obligația Societății se consideră executată) la data la care Societatea predă posesia fizică a Comenzii către Client (prin livrarea de către curier în posesia Clientului);
(7) Este responsabilitatea Clientului să solicite și să păstreze documentul atestând efectuarea livrării și/sau efectuarea plății (ex. bonul fiscal);
(8) Societatea declară că depune toate eforturile pentru ca termenul de livrare a oricărei Comenzi să fie de maxim 1-3 zile lucrătoare de la data la care Clientul primește la adresa de email confirmarea Comenzii (data la care Contractul la Distanță se consideră încheiat); cu toate acestea, data maximă până la care Societatea se angajează să livreze Produsele aferente unei Comenzi este de cel mult 30 de zile de la data la care Contractul la Distanță aferent Comenzii respective se consideră încheiat conform prevederilor de mai sus;
(9) Comenzile care primesc statusul de Comandă înregistrată după ora 14:00 a unei zile lucrătoare vor fi preluate în următoarea zi lucrătoare; Comenzile înregistrate în zilele de Vineri după ora 14:00, precum și cele înregistrate Sâmbăta și Duminica, vor fi expediate în cursul săptămânii următoare;
(10) Pentru evitarea oricărui dubiu, mesajul/ comunicarea dat(ă) de Client către Societate, în sensul că este esențial ca livrarea să se realizeze într-un anumit termen maxim, nu va fi obligatoriu(ie) pentru Societate decât dacă Societatea a agreat în scris în mod specific cu Clientul că respectivul termen este esențial pentru livrarea Comenzii respective și Societate se obligă să îl respecte.
(11) Riscul de pierdere sau de deteriorare a Produselor este transferat Clientului în momentul în care acesta (sau terţul desemnat de Client pentru preluarea Produselor, altul decât curierul), preia posesia fizică a Produselor de la curier.
(12) Dreptul de proprietate asupra Produselor se transferă la Client la momentul la care Clientul preia posesia fizică a Produselor de la curier (personal sau prin terțul desemnat, altul decât curierul) și plata integrală a Valorii Comenzii este efectuată către Societate.
(13) Clientul înțelege că are obligația, prin Contractul la Distanță aferent unei Comenzi, în calitate de cumpărator, de a prelua Produsele de la Societate (prin curier) la data indicată de Societate (direct sau prin intermediul curierului) pentru livrare. În cazul în care Clientul nu asigură preluarea Produselor aferente Comenzii (personal sau printr-un terț împuternicit), la data indicată pentru livrare, Clientul va fi considerat vinovat (în culpă) și Societatea va putea considera Contractul la Distanță respectiv încetat prin rezoluțiune (pentru vina Clientului), de îndată, fără intervenția instanței sau alte formalități; Societatea va fi, totodată, îndreptățită să factureze Clientului daune (despăgubiri) în cuantum egal cu contravaloarea transportului realizat pentru livrare și pentru returul Produselor către Societate (tur-retur) și orice alte daune rezultate din neexecutarea obligației de preluare. Clientul înțelege că Societatea poate reține contravaloarea astfel facturată din sumele pe care Societatea trebuie să le returneze Clientului (în cazul în care plata Prețului a fost efectuată de Client online, înainte de data la care s-a încercat livrarea).
(14) În momentul preluării Comenzii, Clientul este obligat sa se asigure ca fiecare dintre Produse: (i) nu prezinta nicio degradare/ deteriorare vizibila, iar continutul livrat este conform Comenzii efectuate (cantitate, natura produselor, etc.) si (ii) nu reprezinta lipsuri cantitative (numar de unitati/articole, etc.). Dupa finalizarea livrarii, Clientul devine responsabil pentru Produse, pentru conservarea, integritatea, calitatea, paza juridica si pierderea sau distrugerea acestora.
(15) Dacă Clientul constată lipsa sau deteriorarea unuia dintre Produsele comandate fata de cele mentionate in Comanda confirmata/Comanda modificată confirmată, sau unele neconformitati/defecte aparente ale Produsului, Clientul va trebui sa semnaleze Societății aceasta situatie: (i) la data (momentul) receptiei Produselor, in prezenta curierului (prin mentionarea in scris olograf pe bonul de livrare predat de curier la livrare), sau ulterior (ii) prin email la adresa contact@mrblister.ro, in termen cel mult 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii Produselor. După acest interval de timp indicat mai sus, orice reclamatie sau sesizare a Clientului cu privire la orice lipsuri/defecte aparente sau lipsuri cantitative ale Produselor din Comanda livrata nu va mai fi luata in considerare.
(16) Clientul va transmite prin email către Societate si dovezi care sustin cererea/reclamatia acestuia (de ex. poze ale Produsului neconform). Societatea va analiza solicitarea/reclamatia si va incerca sa identifice impreuna cu Clientul o cale de a solutiona aceste situatii/ cereri.
(17) Societatea depune eforturi sa raspunda cererilor si reclamatiilor privind livrarea Produselor intr-un termen rezonabil de 3 (trei) zile de la primirea acestora conform Termenilor și condițiilor. Societatea poate prelungi cu cel mult 15 zile acest termen, dacă mai are nevoie de clarificari sau alte investigatii.
(18) În temeiul dispozițiilor legale, Produsele pot fi din categorii care impun analize privind conținutul, potențialele efecte adverse, decizii privind utilizarea în baza informării, etc, astfel încât este necesar pentru Client să ia decizii cu discernământ; considerăm astfel că vârsta adecvată a unui cumpărător este de cel puțin 18 ani. Astfel, Societatea isi rezerva dreptul de a verifica, prin reprezentantul la livrare (curierul), varsta Clientului/persoanei care efectueaza, pentru Client, receptia Produselor și de a nu preda Produsele respective unor persoane care nu au cel puțin 18 ani. In cazul in care nu poate finaliza livrarea pentru acest motiv, Socieatea va putea denunta unilateral Contractul la Distanta (Comanda respectiva) cu privire la respectivele Produse si nu va mai fi tinut de obligatia de a le furniza, iar pretul aferent lor nu va mai fi datorat, sau, dupa caz, va fi restituit in conditiile documentului Termeni și condiții.
(19) La solicitarea persoanei care asigura livrarea Comenzii, Clientul trebuie sa poată comunica numărul de comanda și/sau alte coduri primite (ex. prin email / SMS) pentru validarea preluării de la curier/Societate.
(20) In cazul în care Clientul se află in imposibilitatea receptionarii personale a Comenzii, aceasta va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre reprezentantul la livrare a numarului Comenzii. Comanda va fi considerata livrata la data predarii catre persoana astfel indicata de Client.
(21) Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona Comanda efectuata in Magazinul Online si accesul livratorului Societății pentru livrare, la Adresa de Livrare. In cazul in care aceasta persoana nu poate avea acces la Adresa de Livrare indicata in Comanda, din motive in afara controlului sau exclusiv (ex. furnizare date incomplete, blocare acces), Societatea va fi nevoită sa denunte unilateral Contractul la Distanta aferent Comenzii respective (anularea Comenzii), respectiv să nu mai livreze Produsele, fără a datora Clientului despagubiri sau alte taxe pentru denuntare (sumele achitate în prealabil aferent Comenzii vor fi rambursate conform documentului Termeni și condiții).
(22) Prin plasarea unei Comenzi, Clientul înțelege și este de acord cu prevederile din Termeni și condiții privind livrarea și preluarea Produselor.