Efectuarea de Comenzi în Magazinul Online
Pregătirea Coșului de Achiziții și transmiterea Comenzii
Clientul logat în Contul său de Client poate plasa Comenzi de Produse în Magazinul Online, urmând ca pentru fiecare Comandă etapele descrise în procesul de comandă, respectiv:
- etapa 1 – Utilizatorul/Clientul analizează Produsul conform Detaliilor de Produs și a tuturor detaliilor si informatiilor despre Produs astfel cum sunt prezentate în Magazinul Online;
- etapa 2 – Utilizatorul/Clientul apasă butonul “Adaugă în Coș” ori de câte ori identifică Produse pe care dorește să le comande aferent respectivei Comenzi.
- etapa 3 - Clientul alege/indică Adresa de Livrare – aceasta nu poate fi decât o adresă de livrare din Aria de Livrare, respectiv o adresă de livrare de pe teritoriul Romaniei, în caz contrar Vânzătorul nefiind obligat să execute livrarea;
- etapa 4 – Clientul alege modalitatea de plată a prețului Comenzii;
- etapa 5 – Clientul verifică Coșul de Achiziții și toate informațiile indicate și, dacă dorește să transmită Comanda, apasă butonul “Trimite Comanda”;
- etapa 6 – Clientul efectuează formalitățile pentru plata online, în situația în care a optat pentru această metodă de plată, prin intermediul serviciilor procesatorului de plăți online; termenii aplicabili serviciilor furnizate de procesatorul de plăți online sunt cei furnizați de acesta din urmă (ex. în fereastra de colectare a datelor Clientului pentru procesarea plății);
- etapa 7 – Clientul este direcționat pe pagina furnizorului de servicii de creditare, în situația în care a optat pentru contractarea serviciilor de creditare;
- etapa 8 – Clientul este informat prin intermediului adresei de email asupra înregistrării Comenzii sale de către Societate
Clientul este informat prin intermediul adresei sale de email asupra statusului/etapelor prin care trece ulterior Comanda sa.
Alte elemente privind Comanda
Clientul poate reveni oricând până la transmiterea Comenzii, în etapele anterioare din procesul de comandă, pentru a efectua modificări asupra Comenzii (ex. eliminare / adăugare Produse);
În cazul în care, pentru orice motiv, Comanda nu este transmisă către sistemul Societății (ex. Clientul a selectat plata online, dar aceasta nu se finalizează din lipsă de fonduri suficiente pentru plată), Clientul este informat prin email/procesul de comandă din formularul de Comandă cu privire la stoparea procesului de comandă și Comanda nu se consideră finalizată; Coșul de Achiziție alcătuit de Client pentru care Comanda nu este plasată în termen de 30 (treizeci) zile va deveni indisponibil (vor fi șterse din Coșul de Achiziție toate Produsele/datele), fără avertizarea/notificarea prealabilă a Clientului;
În funcție de modalitatea de plată, parcursul unei Comenzi este după cum urmează:
- Plata online cu card bancar – Societatea transmite către Client, prin email, confirmarea înregistrării Comenzii, după ce Societatea primește de la procesatorul de plăți confirmarea rezervării pe cardul cu care s-a inițiat plata, a sumei aferente plății integrale a valorii Comenzii; în cazul în care Societatea nu primește această confirmare, Comanda se consideră denunțată unilateral de către Societate, care va informa prin email Clientul despre acest status și Contractul la Distanță cu privire la Comanda respectivă se consideră denunțat unilateral, fără intervenția instanței sau alte formalități. Societatea nu va mai fi obligată la furnizarea Produselor din Comanda respectivă.
- Plata în numerar/ramburs la livrare – Societatea transmite către Client, prin email, confirmarea înregistrării Comenzii, după ce reprezentantul Societății confirmă cu Clientul, telefonic, conținutul Comenzii plasate; în situația în care Clientul nu poate fi contactat telefonic la numărul de telefon furnizat în Contul de Client, Comanda se consideră denunțată unilateral de către Societate, care va informa prin email Clientul despre acest status și Contractul la Distanță cu privire la Comanda respectivă se consideră denunțat unilateral, fără intervenția instanței sau alte formalități. Societatea nu va mai fi obligată la furnizarea Produselor din Comanda respectivă. În cazul în care, la livrare, Clientul nu efectuează plata, Contractul la Distanță se consideră încetat prin rezoluțiune de către Societate, fără intervenția instanței sau alte formalități.
- Plata de către un terț – contract de credit consum – Clientul înțelege că nu există o obligație a furnizorului de servicii de intermediere/instituției bancare/furnizorului de servicii de plată de a furniza Clientului credit; conform legii, furnizorul de credit realizează analiza situației pe baza datelor introduse de Client; furnizorul de servicii de creditare este cel care realizează colectarea datelor furnizate de Client pentru dosarul de creditare și emite decizia privind aprobarea/dezaprobarea creditării, inclusiv pentru informarea Clientului în acest sens; Societatea nu are nicio influență și nicio implicare în analiza dosarului și decizia privind acordarea creditării, și nici cu privire la relația contractuală privind creditul, care intervine exclusiv între client și furnizorul de servicii de creditare. Termenii și condițiile privind creditarea sunt cei comunicați de către furnizorul de servicii de creditare și Societate nu are nicio răspundere cu privire la acești termeni sau obligațiile care revin furnizorului de servicii de plată sau Clientului cu privire la această relație contractuală. Plata va fi considerată efectuată către Societate doar la creditarea contului bancar al Societății cu suma integrală a Valorii Comenzii;
De la transmiterea Comenzii (prin apăsarea butonului Trimite Comanda) Clientul nu mai poate modifica unilateral (din Contul de Client) Comanda astfel plasată;
Comanda va fi considerată acceptată de către Societate la data la care Clientul primește prin intermediul adresei de e-mail informarea Comandă confirmată;
Societatea își rezervă dreptul a limita cantitatea maximă de produse de același fel care pot fi incluse într-o Comandă;
Clientul are obligația de a verifica corectitudinea informațiilor furnizate prin Comandă (ex. cu privire la Adresa de Livrare), anterior validării si plasării Comenzii; Clientul va fi singurul răspunzător pentru orice erori intervenite din culpa (inclusiv neglijența/neatenția) sa în procesul de comandă.
În cazul în care Clientul modifică date din Contul de Client pe durata executării unei/unor Comenzi, toate contractele la distanță/comenzile în derulare existente la acel moment își păstrează datele definite/acceptate de catre Client înainte de momentul modificării.
Pentru claritate, Clientul/Utilizatorul nu poate efectua comenzi telefonice sau altfel decât prin intermediul Contului de Client.